[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Przedstawiajsię, pytaj o ich doświadczenia i z uwagą słuchaj ich historii.Zapytaj, jak się nazywają, co robią, kto zaprezentował im produkt ipoinformował, jakie daje możliwości, dowiedz się, jakichproduktów używają, jakich doświadczają korzyści itd.Z każdejtakiej imprezy powinieneś wynieść co najmniej trzy do sześciunowych historii i umieścić je w swoim pudełku.Nie odnoś się zbyt krytycznie do jakości danej historii, niechcię też nie zraża to, że cię ona w ogóle nie interesuje.Jeśli akuratciebie nie interesuje, nie znaczy to wcale, że nie zainteresuje kogośinnego.Utwórz indeks wszystkich historii, oparty na jednym lub dwóchsłowach kluczowych opisujących główną korzyść, o którejopowiada historia, i/lub typ osoby, której owa historia dotyczy.Nie masz pojęcia, jak szybko i bezproblemowo wypełnisz swoje pudełko z historiami wspaniałymi i inspirującymiopowiadaniami.Pamiętaj, że nigdy nie jest ich za dużo.Jeśli zbierzesz ich więcej, niż będziesz potrzebował przyślij jemnie.Kocham takie historie.Nigdy nie mam dość tychwspaniałych opowieści!ZOSTAC MISTRZEM W OPOWIADANIU HISTORYJEKBłagam, nie staraj się zostać ekspertem od produktu.Nie próbujteż zostać ekspertem od planu marketingowego.Jeśli jużkoniecznie chcesz być ekspertem od czegoś, zostań mistrzem wopowiadaniu historyjek.Czy wiesz, którzy handlowcy pracujący w systemie networkosiągnęli największe sukcesy? Oczywiście: mistrzowie wopowiadaniu historyjek.Najskuteczniejsi sprzedawcy, najlepsinauczyciele, najbardziej inspirujący liderzy są niezastąpieni w191opowiadaniu historii.A poza tym opowiadanie historii ma tęzaletę, że łatwo się tego nauczyć, wystarczy naśladować! Każdy znas słucha i opowiada historie przez całe życie!Pamiętaj, że w dziewięćdziesięciu pięciu przypadkach na sto,ludzi nie interesują tzw. fakty.Te 5% ludzi, którzy naprawdęchcą znać fakty , zapyta o nie wprost.Kiedy to uczynią, zaspokójich ciekawość.Pamiętaj, że nawet i ci ludzie chcą znać korzyści,jakie da im konkretny produkt, i wiedzieć, jakie możliwości przednimi otwiera.Jak sądzisz, w jaki sposób najlepiej przedstawiać korzyści,które daje produkt? Zgadza się: opowiedzieć historyjkę.CZYNNOZCI UZUPEANIAJCE I SPRAWDZANIEZa każdym razem, gdy wykonujesz sprawdzający telefon,zapytaj, czy możesz znów zadzwonić za kilka dni, aby dowiedziećsię, jak idzie praca.Upewnij się, że zapisałeś termin kolejnegotelefonu. Mary, cieszę się, że tak dobrze ci idzie.To fantastyczne! Niebędziesz miała nic przeciwko temu, jeśli znów zadzwonię dociebie za dwa lub trzy dni, żeby zapytać, co nowego u ciebie? Naprzykład, w czwartek lub piątek? Który z tych dni bardziej ciodpowiada?To bardzo ważne.Trzeba zawsze dać wybór terminu, tonajlepszy sposób, aby ktoś nie odpowiedział nam czegoś w stylu: ewentualnie.Kiedy odłożysz słuchawkę, zapisz wyniki swojej rozmowy nakartce z nazwiskiem Mary zanotuj zwłaszcza, którą historię jejopowiedziałeś i dołącz kartkę do separatora z numerem 25 lub26, w zależności od tego, który z tych terminów ustaliliście.Kiedy dwudziestego piątego (lub szóstego) otworzysz pudełko,znajdziesz w nim pod odpowiednim numerem trzy lub cztery kartyz nazwiskami osób, do których powinieneś zatelefonować sprawdzająco.Zajmie ci to dwadzieścia lub trzydzieści minut,maksimum trzy kwadranse.Bądz wobec192siebie rygorystyczny i wykonaj wszystkie telefony.Nie odkładajżadnego na inny termin.Po kilku tygodniach wyrobisz sobiebardzo pożyteczny nawyk.Wierz mi, są to jedne z najbardziejproduktywnych minut, jakie poświęcasz swojemu biznesowi.Dzwonisz zatem do Mary i zaczynasz tradycyjnie: Cosłychać? Co jednak zrobić, jeśli Mary wciąż nie doświadczyłakilku wyraznych i znaczących korzyści z używania produktu(usługi lub możliwości)?Opowiedz jej inną historię.Tym razem, niech to będzieopowieść o kimś innym.I rób to dzwoń i opowiadaj kolejnąhistorię tak długo, aż stanie się jedno z dwóch.Albo zupełnie sięzniechęci do produktu i powie: rezygnuję, ponieważ niedoświadczyła żadnej korzyści, albo sama zacznie ci opowiadaćhistorię swojego sukcesu!ISKIERKA MO%7łLIWOZCIHistoria sukcesu Mary będzie płynąć z jej wewnętrznegoprzekonania, opartego na bezpośrednim doświadczeniu wartościproduktu lub możliwości, jakie on daje.To wewnętrzneprzekonanie działa jak iskierka lub płomyczek ochoty, żebydowiedzieć się czegoś więcej na jego temat.Nad tą iskierkąpowinieneś pracować, aby stopniowo zamienić ją w płomień! Tonie wszystko.Tym samym będziesz miał kolejną opowieść doswojego pudełka z historyjkami.Metoda czynności uzupełniających pozwala na przyjęciepozycji stawiającej cię obok i ponad każdą osobą, która cośsprzedaje! Zastanów się nad tym.Co wydarzyło się po tym, gdy ostatnio coś kupiłeś: samochód,nowe meble, ubranie, jedzenie, cokolwiek.Czy ktoś do ciebie zadzwonił i zapytał cię: Jak ci się jezdzinowym samochodem (czy jesteś zadowolony z tej kanapy, czysmakowały ci ciasteczka)? Założę się, że nie miałeś zbyt wielutakich telefonów.Te jednak, które otrzymałeś, pozwoliły ci poczućsię kimś specjalnym i prawdopodobnie pomyślałeś też, że firmajest nadzwyczajna.193 Czynności uzupełniające , do których należy wykonywanietakich telefonów, mają ogromną skuteczność! Wykonując je,wykazujesz odpowiedzialność za produkt, za klienta, za nowegodystrybutora wreszcie.Oznacza to, że jesteś zainteresowany, dbałyi zaangażowany w to, co robisz.Jeszcze jedno.Czy wiesz, kim wtedy się stajesz? Jednym zmiliona.A w swoim czasie staniesz się również milionerem wruchu.Czy to działa? Załóżmy się!JESTEZ EKSPERTEM OD %7łYWIENIA?Chciałbym przytoczyć ci kilka fragmentów z artykułu, którynapisałem do MLM Success"! , szkoleniowej publikacjiwydawanej na użytek naszego biznesu.Broszurę tę przygotowanoz myślą o pracownikach naszej organizacji, dla ludzi, którychbardzo szanuję.Mój tekst zawierał uwagi na temat pułapki, w jakąwpada wielu pracujących w tym biznesie dystrybutorów.Bardzo dużo firm działających w marketingu w systemienetwork oferuje odżywki.Wielokrotnie zdarzało mi sięobserwować liczne grupy dystrybutorów, którzy usiłowalizostać ekspertami od żywienia.Jest to oczywiście naturalna tendencja.Zaczynasz używaćproduktu, który zmienia twoje życie na lepsze, zatem twojawrodzona ciekawość powoduje, że chcesz się dowiedziećczegoś więcej na ten temat
[ Pobierz całość w formacie PDF ]