[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.2.Korzystając z gościnności koleżanki z nauczania przedszkolnego na jednym z wielu zebrań dla rodziców przeprowadziłam radę szkoleniową „Korzystanie z regularności rytmicznych u dzieci w wieku przedszkolnym”.VII5Umiejętność posługiwania się przepisami dotyczącymi systemu oświaty, pomocy społecznej lub postępowania w sprawach nieletnich, w zakresie funkcjonowania szkoły, w której nauczyciel odbywał staż.VII5 - Umiejętność posługiwania się przepisami dotyczącymi systemu oświaty, pomocy społecznej lub postępowania w sprawach nieletnich, w zakresie funkcjonowania szkoły, w której nauczyciel odbywał staż.Zapoznałam się z zasadami funkcjonowania i organizacji Szkoły Podstawowej oraz ważnymi przepisami dotyczącymi systemu oświaty:lKartą NauczycielallUstawą o systemie oświatyllUstawą o samorządzie terytorialnymllStatutem Szkoły PodstawowejllWewnątrzszkolnym Systemem OcenianiallProgramem Wychowawczym Szkoły PodstawowejllKodeksem Uczniallinnymi regulaminami i przepisami obowiązującymi w Szkole PodstawowejlStarałam się na bieżąco śledzić zmiany rozporządzeń jakie zachodziły.Korzystałam ze stron internetowych, z których dowiadywałam się o kolejnych zmianach aktów prawnych.Wielość przepisów regulujących system oświaty, wielość regulaminów, rozporządzeń, programów itp., z którymi musiałam się zapoznać sprawiła, że sprostanie temu wymogowi było niełatwe.Przekonałam się o tym podczas pracy nad zmianami i modyfikacją „Kodeksu ucznia” Szkoły Podstawowej w Rudnikach w ramach udziału naszej szkoły w III Edycji „Szkoły z Klasą”.Jako szef zespołu opracowałam sprawozdanie zgodnie z przydzielonym zadaniem( 5c): „Nasz szkolny kodeks”VIII.Inna dokumentacja świadcząca o osiągnięciach zawodowych nauczyciela
[ Pobierz całość w formacie PDF ]