[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Złośliwe duchy zawsze znajdą sposób, bypossać energię od naiwnych i namieszać im w głowach pozorniewartościowymi ideami.Jeszcze niedawno  potomkowie kosmitów" z Antrovisu szy�kowali się do opuszczenia Ziemi.A ponieważ kolejna ewakuacjanie doszła do skutku, przeszła pora, by większość z nich oprzy�tomniała.Dochodzą mnie jednak słuchy, że organizacja tylko sięprzetasowała, a najlepsi z najlepszych pozostali z nadzieją.Praktyki i idee rozwoju duchowego sprowadzają na manowcewszystkich, którzy nie potrafią lub nie chcą dostrzec w sobie i w innychobecności pierwotnie dobrej i czystej natury, Boskiej istoty, a także tych,którzy postrzegają świat astralny lub fizyczny jako jedyną rzeczywistość.Być może dziwaczne idee i społeczności pociągają również ciebie?Przecież i obecnie pół miliarda ludzi wierzy w tajemną energię komuni�zmu! Coraz więcej racjonalnie myślących czytelników książek Daenike-na dochodzi do wniosku, że jesteśmy produktem genetycznych ekspery�mentów kosmitów.W ostatnim pięćdziesięcioleciu członkowie kilkugrup religijnych popełniali zbiorowe samobójstwa na konto zbliżającegosię końca świata.Jeśli fascynują cię dziwaczne grupy i pseudooświecające poglądy,(na przykład  ekologizm"), uwolnij się od przekonania, że musisz staćsię jednością z innymi przez fizyczne lub telepatyczne obcowanie z ni�mi.Przede wszystkim uświadom sobie, że jesteś jednością z Bogiem177 i inni też są jednością z Bogiem.Jesteś więc jednością z innymi tylkopoprzez jedność z Bogiem.Gdy przestaniesz od innych żądać i oczeki�wać czegokolwiek, a otworzysz się na Boga, wtedy nie dostaniesz odinnych niczego poza miłością.Warto?EpilogJeśli chcesz skorzystać z tej książki, przede wszystkim nie próbuj ro�bić tego, czego na razie nie rozumiesz.Po jakimś czasie praktyk wstęp�nych i bardziej zaawansowanych wszystko stanie się dla ciebie jasne.Droga do oświecenia jest otwarta tylko dla tych, którzy mają inten�cję oświecenia się, których nie satysfakcjonuje to, czym zajmowali siędotychczas, i mają odwagę pójść ku lepszemu, choć nieznanemu.Aby wkroczyć na drogę do oświecenia, trzeba dorosnąć psychicz�nie i mentalnie, trzeba umieć zaakceptować wewnętrzną przemianęi mieć intencję poznawania rzeczywistości (podczas gdy większość ludzima intencję przekonywania, że mają rację i że ich wyobrażenia są słu�szne - a im wyższy poziom intelektualny, tym więcej wyobrażeń).Na drodze do oświecenia jogin musi przejść po kolei pięć ścieżek(dzięki praktykowaniu w poprzednich wcieleniach, można już mieć kil�ka z nich za sobą):1.Gromadzenia, na której gromadzi się zasługę karmiczną (czysteintencje, dobre uczynki) oraz mądrość (poprzez słuchanie, czyta�nie i rozmyślanie).2.Zastosowania, na której adept stosuje to, co wcześniej zgroma�dził, do bezpośredniego doświadczania rzeczywistości (w medy�tacji na rzeczywistość lub nieobecność ego) oraz nadal gromadzizasługę i wiedzę.3.Widzenia, na której adept doświadcza bezpośredniego wgląduw pustkę (pustą naturę świata i ego) za pomocą medytacjii kontemplacji.4.Medytacji, na której coraz wyrazniejsza świadomość nieobecno�ści (niesubstancjalności) ego powoduje rozwój i uwalnianie sięod przymusowego działania, wynikającego z karmicznych śla�dów doświadczeń (wzorców energetycznych) - szczególnie przy�datna jest wtedy medytacja wykorzeniania.5.Zcieżkę poza praktyką (od której niektórzy chcieliby zaczynać),na której eliminuje wszystkie ślady zakodowanych wcześniejwzorców pragnień i niechęci (zwana też ścieżką ostateczną).Cztery pierwsze ścieżki są transformacyjne, a ostatnia jest ścieżkąsamowyzwolenia.Dobrze jest, gdy wykonując podstawowe praktyki nawłaściwej ścieżce, zaczynać sięgać już dalej.Jest jednak niekorzystne,178 gdy próbuje się rozpocząć duchową praktykę od poziomu, do któregosię nie dojrzało.Skutki zbyt ambitnego podejścia do swych możliwościsą zwykle opłakane.Kilka wcieleń temu byłem psychiatrą w klinice, doktórej trafiło wiele osób bliskich oświecenia.Brakowało im tylko jedne�go - zdrowego stosunku do siebie, czyli czystości intencji.Z braku miejsca nie opisałem wielu mniej powszechnych błędóww praktykach.Niektóre przypadki nie nadają się zresztą do opisu.Je�stem pewien, że przeciętny psychiatra dostałby świra, gdyby jego pa�cjenci zaczęli ujawniać to, co skutecznie odreagowywaliśmy na sesjach.Większość przypadków popadnięcia w błędne praktyki spowodowanabyła niską samooceną, nienawiścią do siebie, ludzi i Boga, a także pró�bami urzeczywistnienia obietnic danych przed wiekami przez Mistrzówmagii wiecznego życia.W książce podane są przykłady rozwiązywania problemów zwią�zanych z różnymi etapami rozwoju.Nie sięgaj do tego, co na razie dlaciebie nie jest osiągalne.Aby stosować medytację wykorzeniania, trzeba mieć dość wysokąsamoocenę, wysoki poziom poczucia bezpieczeństwa i przebaczenia.Po�trzebna też jest wprawa w medytacji.Jeśli istnieje przypuszczenie, żektoś nie jest w pełni przytomny i ma tendencje do uciekania w transyi wizje, wtedy powinien współpracować z terapeutą, który go poprowa�dzi, udzielając odpowiednich podpowiedzi [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zambezia2013.opx.pl
  • Podstrony

    Strona startowa
    Graham Heather (Pozzessere Heather Graham) Tajemnice zamku Lochlyre (Mordercza gra)
    Intrygi i tajemnice 08 Dwa œwiaty, jedna miłoœć Merrill Christine
    Akademia Mitu 03 Tajemnice Gwen Frost Estep Jennifer
    Bradford Barbara Taylor Emma Harte 04 Tajemnica Emmy
    § Gardiner Meg Jo Beckett 01 Klub tajemnic
    Kraszewski Józef Ignacy Żeliga tajemniczy kasztelan i chłopka
    Intrygi i tajemnice 01 Cienie przeszłoœci Allen Louise
    Smith Lisa Jane Tajemny kršg 1 Inicjacja. Zakładniczka
    Johansen Jorund Tajemnica wodospadu 01 Postac w kapturze
    Allen Louise Skandaliczni Ravenhurstowie 04 Tajemniczy kuzyn
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • skierniewice.pev.pl