X


[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Warszawa: PIW (wydanie anglojęzyczne miało miejsce w 1970 r.).Janecki S.(1996).Katastrofa edukacyjna.Wprost, 3 maja 1996.King A., Schneider B.(1992).Pierwsza rewolucja globalna.Jak przetrwać?.Tł.W.S.Rączkowscy.Warszawa: Pol-skie Towarzystwo Współpracy z Klubem Rzymskim (pierwsze wydanie w języku angielskim w 1991 r.).Kopaliński W.(1999).Słownik wydarzeń, pojęć i legend XX wieku.Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.Koralewicz J., Ziółkowski M.(1990).Mentalność Polaków.Sposoby myślenia o polityce, gospodarce i życiuspołecznym w końcu lat osiemdziesiątych.Poznań: Wydawnictwo Nakom.Korporowicz L.(1999).Zadania ewaluacji w reformie systemu edukacji.W: Strategie reform oświatowychw Polsce na tle porównawczym.I.Wojnar, A.Bogaj, J.Kubin (red.).Warszawa: Komitet Prognoz  Polska2000 plus przy Prezydium PAN.Krasnodębski Z.(1991) Upadek idei postępu.Warszawa: PIW.Kwieciński Z.(2006).Nieznani sprawcy, dyskretne skutki.W: Problemy Wczesnej Edukacji, nr 1 (3).Leksykon PWN.Pedagogika.(2000).B.Milerski, B.Zliwerski (red.).Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.Lyotard J.F.(1997).Kondycja ponowoczesna.Tł.M.Kowalska i J.Migasiński.Warszaw: Fundacja Aletheia(wydanie pierwsze francuskojęzyczne w 1979 r.).Mauersberg S., Walczak M.(1999).Oświata polska 1944 1956.Wybór zródeł.Warszawa: PTP.Mudyń K.(1995).O granicach poznania.Między wiedzą, niewiedzą i antywiedzą.Kraków: IMPULS.Nieobecne dyskursy.(1991 i następne).Z.Kwieciński (red.).Toruń: UMK, Studia Kulturowe i Edukacyjne.Organizacja systemu edukacyjnego w Polsce w latach 1932 1993.Antologia dokumentów i materiałów.(1994).T.Gomuła, J.Krasuski, S.Majewski (wybór i opracowanie).Kielce: Dom Wydawniczy STRZELEC.Rak-Młynarska E.(2004).Kapitał ludzki.W B.Szlachta (red.), Słownik społeczny.Kraków: WAM.Rubacha K.(2003).Edukacja jako przedmiot pedagogiki i jej subdyscyplin.W: Z.Kwieciński, B.Zliwerski(red.), Pedagogika.Podręcznik akademicki.Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.Rubacha K.(2003).Wstęp.W: Pedagogika.Podręcznik akademicki.Z.Kwieciński, B.Zliwerski (red.).War-szawa: WN PWN.Szacki J.(2004).Totalitaryzm.W: Słownik społeczny.B.Szlachta (red.).Kraków: WAM.Sztompka P.(2002).Socjologia.Analiza Społeczeństwa.Kraków: ZNAK.Tatarkiewicz W.(1968).Historia filozofii, t.III.Warszawa: PWN.Tischner J.(1992).Etyka solidarności.Kraków: Wydawnictwo Znak.Tischner J.(1992).Homo sovieticus.Kraków: Wydawnictwo Znak.Topolski J.(1998).Jak się pisze i rozumie historie.Tajemnice narracji historycznej.Warszawa: RYTMWalicki A.(1996).Marksizm i skok do królestwa wolności.Dzieje komunistycznej utopii.Warszawa: WN PWN.Wołoszyn S.(2003).Rozwój i zmienność wychowania i kształcenia.Część II.W: Z.Kwieciński, B.Zliwerski(red.), Pedagogika.Podręcznik akademicki.Warszawa: WN PWN.Rozdział 5Baran B.(1992).Postmodernizm.Kraków: Inter esse.Britannica.(1999).Edycja polska, t.10.Poznań.Bruner J.(2006) Kultura edukacji.Tł.T.Brzostowska-Tereszkiewicz, wstęp A.Brzezińska.Kraków: UNI-VERSITAS.Buliński T.(2002) Człowiek do zrobienia.Jak kultura tworzy człowieka: studium antropologiczne.Poznań:Wydawnictwo Poznańskie.Czapiński J.(2006).Polska państwo bez społeczeństwa.Nauka Polska, nr 1.Ewolucja  ogólności w dyskursach pedagogicznych.(2005).T.Hejnicka-Bezwińska, R.Leppert (red.).Byd-goszcz: UKW.Festinger L.(1957).A theory of cognitive dissonance.Stanford: Stanford University Press. T.Hejnicka-Bezwińska, Pedagogika ogólna, Warszawa 2008ISBN 978-83-60501-19-1, � by WAiP 2008Bibliografia447Giddens A.(2003) Stanowienie społeczeństwa.Zarys teorii strukturacji: Tł.S.Amsterdamski.Poznań: Zyski S-ka.Gołębniak B.D.(2003).Szkoła  kształcenie  nauczyciel.W: Z.Kwieciński, B.Zliwerski (red.), Pedagogika.Podręcznik akademicki, t.2.Warszawa: WN PWN.Griffin E.(2003).Podstawy komunikacji społecznej.Tł.O.i W.Kubińscy oraz M.Kacmajor.Gdańsk: GWP.Gutek G.L.(2003).Filozoficzne i ideologiczne podstawy edukacji.Tł.A.Kacmajor, A.Sulak.Gdańsk: GWP.Hejnicka-Bezwińska T.(2007).Pedagogika społeczna w kontekście sporów o przedmiot i strukturę pedagogi-ki oraz jej związki z innymi dyscyplinami naukowymi.W: E.Marynowicz-Hetka Pedagogika społeczna,t.2.Warszawa: WN PWN.Hejnicka-Bezwińska T.(2003).Pedagogika pozytywistyczna.W: Z.Kwieciński, B.Zliwerski Pedagogika.Pod-ręcznik akademicki, t.1.Warszawa: PWN.Hejnicka-Bezwińska T.(1997).Tożsamość pedagogiki.Od ortodoksji ku heterogeniczności.Warszawa: Wydaw-nictwo`69.Hejnicka-Bezwińska T.(1989).W poszukiwaniu tożsamości pedagogiki.Zwiadomość teoretyczno-metodolo-giczna współczesnej pedagogiki polskiej (geneza i stan).Bydgoszcz: WSP.Heller M.(1993) Moralność myślenia.Tarnów: BIBLOS.Humanistyka na przełomie wieków.J.Kościeleckki (red.).Warszawa 1999: Wydawnictwo Akademickie  %7łak.Jasińska-Kania A.(1983).Rozwój człowieka a świat społeczny.Colloquia Communia, nr 4 5.Klus-Stańska D.(2000).Konstruowanie wiedzy w szkole.Olsztyn: UW-M.Koczanowicz-Dehnel I.(2004).Jak powstawała psychologia? Spór o podstawy ludzkiej wiedzy.Wrocław: Wy-dawnictwo Naukowe DWSE TWP.Koj L.(1987).Integracja nauki.W: Z.Cackowski i inni (red.), Filozofia a nauka.Zarys encyklopedyczny.Aódz:Ossolineum.Kołakowski L.(1981).Obecność mitu.Kraków: Wydawnictwo ABC.Kwieciński Z.(1996).Edukacja do globalnego przetrwania i rozwoju.W: K.Pacławska (red.), Tradycja i wy-zwania.Księga pamiątkowa na 75-lecie założenia Studium Pedagogicznego uniwersytetu Jagiellońskiego1921 1996.Kraków: UNIVERSITAS.Leksykon PWN.Pedagogika.(2000).B.Milerski, B.Zliwerski (red.).Warszawa: Wydawnictwa Naukowe PWN.Lewicka-Strzałecka A.(1993).Postawy praktyczne.Teoretyczne i empiryczne determinanty orientacji spraw-nościowych.Warszawa: Polska Akademia Nauk.Instytut Filozofii i Socjologii.Męczkowska A.(2006).Podmiot i pedagogika: od oświeceniowej utopii do pokrytycznej dekonstrukcji.Wroc-ław: Wydawnictwo Naukowe DSWE TWP.Nowak-Dziemianowicz M.(2002).Doświadczenia rodzinne w narracjach.Interpretacje sensów i znaczeń.Wrocław: UW.Obuchowski K.(1993).Człowiek intencjonalny.Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.Obuchowski K.(1988).Mikroświat i makroświat człowieka.Przegląd Humanistyczny, nr 4 5.Palka S.(2004).Badania z pogranicza pedagogiki i nauk pomocniczych.W: S.Palka (red.), Pogranicza peda-gogiki i nauk pomocniczych.Kraków: UJ.Pedagogika.Podręcznik akademicki.(2003).B.Kwieciński, B.Zliwerski (red.) Warszawa: WN PWN.Podmiotowość: Możliwość  Rzeczywistość  Konieczność.(1989).P.Buczkowski, R.Cichocki (red.).Poznań:Nakom.Problemy, antynomie, dylematy i kontrowersje w myśleniu o pedagogice i edukacji.(2003).T.Hejnicka-Bez-wińska (red.).Bydgoszcz: AB.Psychologia czynności.Nowe perspektywy.(2002).I.Kurcz, D.Kądzielawa (red.).Warszawa: WydawnictwoNaukowe SCHOLAR.Sztompka P.(2002).Socjologia.Analiza społeczeństwa.Kraków: Wydawnictwo ZNAK.Sztompka P.(1985).Teoria socjologiczna końca XX wieku.Wstęp do wydania polskiego.W: J.H.Tuner.Struk-tura teorii socjologicznej.Tł.J.Szmatka.Wstęp i redakcja naukowa P.Sztompka.Warszawa: PWN. T.Hejnicka-Bezwińska, Pedagogika ogólna, Warszawa 2008ISBN 978-83-60501-19-1, � by WAiP 2008Bibliografia448Zliwerski B.(2003).Teorie wychowania.W: Z.Kwieciński, B.Zliwerski (red.), Pedagogika.Podręcznik akade-micki, t.2, Z.Warszawa: WN PWN.Tochman W.Cieszy mnie każdy ich uśmiech.W: Gazeta Wyborcza z 11 12 czerwca 1994 r.T�nnies F.(1988).Wspólnota i stowarzyszenie [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • zambezia2013.opx.pl
  • Podstrony

    Strona startowa
    Sw.Teresa od Dzieciatka Jezus Dzieje duszy
    Dzieje duszy Sw.Teresa od Dzieciatka Jezus
    Fortis Teresa Zew pustyni
    Medeiros Teresa Szept róż
    Southwick Teresa Zaręczyny we Florencji
    Medeiros Teresa Cisza
    Pedagogika specjalna praca zbiorowa red. Dykcik Władysław, wyd II, poszerzone i uaktualnione, 2001
    Yates Richard Miasteczko Cold Spring Harbor
    Spencer LaVyrle Smak marzeń
    Musso Guillaume Potem
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sezonowa.xlx.pl